tisdag 17 december 2013

UllaS

Dagens post var verkligen ett "lyckopiller" utan dess like :) jag fick ju hem min fina julstrumpa av UllaS!
Jag såg denna i senaste numret av tidningen retro och fastnade för den på en gång. Kollade tradera där dom gått för rejäla summor. Men då hade jag sån tur att jag vart erbjuden denna fina av en tjej på fb :) vilken tur man har ibland!

Sen så måste jag ju visa mitt fina sängöverkast jag fyndade i höstas :) grön och fint! Det är till en enkelsäng men jag har den som fint i tvrummet!

Julstrumpan finns även med grön bakgrund och rosa tomte, den skulle jag också gärna vela ha! Kanske det dyker upp någon en vacker dag om man har tur ;)

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig blogg,har missat den innan:) Är oxå gbpopad,och äääälskar loppis och retro! Vilka underbara klänningar du har!!!
    Ska fortsätta läsa dig:)
    God Jul!/Ida

    SvaraRadera