måndag 18 november 2013

Retro jul?!

Jag har inte så mycket äldre julpynt ännu, men vad gör det? Secondhand butikerna är ju fulla av det :) och till bra priser dessutom. Så det e bara fynda på om man vill det :)
Försöker köra på lite mera rolig och färgglad jul i år :) barnen kommer nog älska det.
Ljusstaken på bilden hittade jag på Myrorna i Skellefteå för en billig peng.
Tycker den är jätte fin :) Visst det är inte första advent än och sånt, men det kliar massor i fingrarna att få ta fram och julpynta imorgon medans barnen är på dagis. Tror dom skulle bli överlyckliga om dom fick komma hem till ett julpyntat hus :)

2 kommentarer:

  1. ah, ny trevlig blogg att upptäcka! retrojul, skriver du? då får du inte missa min blogg som året ut kommer att visa nästan enbart äldre julpynt.. kika in ofta! mvh stina. :)

    SvaraRadera
  2. Jag slängde upp tre adventsljusstakar idag jag...mörkret behöver skingras av ljuset!

    SvaraRadera