söndag 12 januari 2014

Fyndåret 2013!

Jag tror att 2013 helt klart var det bästa fyndåret någonsin :) utan att tveka!
Här kommer några favoriter.

Min Luxus lampa i orange glas som jag köpte i Byske. Dom ligger visst på runt 1000 kr så min var ett fynd :)

Min gröna fina vägglampa i härliga gröna färger. Köpte jag på en lokal fb sida för 70 kr!

En vacker gammal vintage klänning fynade jag på Arcus fyndmarknad i höstas. Den är som ny.

Ja och massa andra fina klänningar med för den delen :)

Jag fick gratis Berså porslin från Stig Lindberg av några grannar som skulle flyttstäda :) både asietter, tekoppar, kaffekoppar och kaffefat. Vilken lycka :)

Jag köpte en såååå fin knallgul golvlampa på en Antikaffär i Bureå!

Jag fyndade en söt liten teakbyrå i Byske på antik/loppis affären.

 Jag var på Arcus fyndmarknad i Luleå och hittade massa fina saker. Den fräna kylväskan var en stor favorit!
 Och även det fina gröna gamlla sängöverkastet som tjänar som filt i tvrummet just nu :)

Även detta jätte fina gamla duschdrapperi hittade jag på Arcus :) passar perfekt under trappen som drapperi hos oss!

Ännu en lampa ;) denna gula tokfina för 100 kr gillar jag verkligen! Nån sa Luxus men jag e lite osäker. Hänger i hallen så fint :)

Bästa textila fyndet var helt klart 2 påslakan och 2 örngott med dunderklumpen på :) 20 kr för allting!

En till läcker kylväska som jag gav 28 kr för på tradera :)

Alla fina fynd jag gjorde på årets bästa resa till Umeå på retromarknaden :)

Min fina stringhylla som jag fått av farmor :)

Hittade äntligen ett litet nätt tvrums bord för en ynka summa av 75 kr :) någon sa att det var ett gammalt Ikea bord.

Ett jätte fint litet och nätt sminkbord hittade jag på Röda korset i Älvsbyn.

Mitt älskade teakskåp som jag köpte av en tjej i Boden via fb :)


Ja det finns mycket fint att visa :) men som sagt, bästa loppisåret har detta varit! Så roligt :) ser fram emot fler fynd detta år :)


3 kommentarer: