torsdag 28 augusti 2014

Vilken sommar!

Sist som jag skrev så var jag så glad över min bukplastik som jag skulle få göra 12 maj! Den är gjord men det gick inte som jag hade förväntat mig :(
Jag fick en jätte stor infektion och opererats mera och åkt ut och in på sjukhus, varit kopplad till en vacpump 6 veckor i sommar osv. Såret har inte läkt klart än och jag är fortfarande sjukskriven pga av det och även pga stress mm då detta verkligen tog knäcken på mig som tusan!
Många har följt min resa på instagram där jag heter @liluretro

Så här såg jag ut då jag vaknat, nöjd med min midja som jag fick ;) och att dom 5,5 kilona överskottshud dom opererat bort nu är ett minne blott!

Så här såg jag ut sen då jag fick komma hem, korsett och dränage slangar i såret!

Så här ser min mage ut nu :)


Här har jag vacpumpen kopplad till magen! Det är en slang som är kopplad till magen som ska suga ut sårvätska mm hela tiden så såret liksom läker inifrån och ut!

Men visst i slutändan var det värt det ändå! Att slippa bära på alla dessa kilon med hud!
Så det har varit en omtumlande sommar kan jag säga.

Så nu är hela 50 kilo borta från min kropp och det är så otroligt skönt!
Jag har unnat mig nya byxor :) sånna som jag aldrig hade kunnat köpa förut. Då man jämt gick omkring i leggings och tights. Nu kan jag köpa kortare vanliga tröjor och linnen och det är en härlig känsla utan dess like!

Ett besök i Lycksele djurpark med kära vänner har vi i allafall hunnit med :)






Besöket avslutades med ett restaurang besök och god middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar