måndag 5 maj 2014

Alla goda ting är tre!

Ja det kan man väl säga :)
Kolla bara in dessa tre!
Mina 3 nyaste klänningar!

Den första köpte jag i helgen av en bekant som stod på Arcus stora Fyndmarknad och sålde!
Den andra har jag köpt på Facebook :)
Och den tredje och sista är nog den finaste jag äger :) så enormt fin! Är som att gå omkring med en vacker blomsteräng på sig :) en frotte klänning jag köpt på fb!


Dom flesta som gillar retro drömmer väl om en sideboard? Det har jag gjort länge i allafall. Men tyvärr så kostar dom flesta en bra slant. Men hade sån tur och kom över denna fina och dessutom nära Skellefteå :) Och den passade perfekt i mitt kök!


Hade gärna haft lite fina vaser och royal krona ljuslyktor på den. Men då man har en tvååring och en (snart) fyraåring så får det nog vänta ett tag ;)

I helgen som var så var jag till Luleå på Arcus stora Fyndmarknad och hittade jätte fina retro prylar. Men dom får ni se nån annan gång :) dom som följer mig på instagram som @liluretro har redan fått ta del av dom :) Men det vart en del vaser, nån plåtburk, ljusstake, klänning,redahylla mm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar