onsdag 19 mars 2014

Toppen dag!

Vilken toppendag det var igår!

För det första så fick jag ett JA till att äntligen få göra min efterlängtade bukplastik :)
Ja efter -42 kilo så blir det en hel del löshud vill jag lova!

Det bästa var nog att jag skulle få hinna göra den inna sommaren! JIPPIE :)

Jag var även in på Röda korset och Myrorna i Umeå.
Röda korset där gjorde jag riktigt fina fynd! Vilken lycka :) hittade världens finaste klänning!

Orange och gul och alldeles underbar!
Hittade också en bonad som heter Kalle kantarell från Almedahls design Anita Ericsson!

Även ett tyg från Tampella som heter Cook ! I orange :)
Och det undre på bilden är en fin gardin jag hittade på Myrorna.
En liten duk från UllaS fanns d också på Röda korset.

Ja här hängder dom, alla mina skönheter som kommer sitta som ett smäck sen då jag fått göra bukplastiken :) ja ni kan ju gissa hur glad jag är!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar